A - crazy
P - popular with all types of people
P - popular with all types of people
L - is a very good kisser
E - has gorgeous eyes

Y - is loved by everyone
E - has gorgeous eyes
A - crazy
P - popular with all types of people

Sunday, December 27, 2009

27.12

我和家人去了BUKIT MERAH...我晒黑了...又累到像猪...
我不要去了...上次跟他们去云顶也是一样...我不要去了...跟他们去...好像什么酱...
这几天睡到12点多一点的叻...在外婆家暗暗的...睡到月亮跟我笑我才知道是晚上==
这次去得很不开心...
晕晕-.-

No comments:

Post a Comment